08-11-2010
Zarzad Wspólnota podpisał umowe o administrowanie z SM Lokum
2.Nowy administrator SM Lokum
3.Nowy administrator wraz z Zarzadem wyznaczył termin odbioru technicznego budynku, oraz przekazanie istotnych dla Wspólnoty dokumentów takich jak: projekt budowlany, dziennik budowy, rozliczenie księgowo-finansowe, itp.
Odbiór zaczyna się w piatek o godzinie 14.00
w piatek tj. 26.11.2010, będą w nim uczestniczyć przedstawiciel SM Lokum, Zarzad Wspólnoty, oraz Roman Antoszewski. Szczegóły odbioru technicznego będa opublikowane na stronie internetowej wspólnoty.
4. Zarzad przejął konto Wspónoty, pozbawiając uprawnień poprzedniego Zarzadcy. Numer konta do wpłacania zaliczek zostaje bez zmian.
5. Członkowie zarzadu wspólnoty zakupili sól i piasek, oraz skrzynie do przechowywania w/władunku. Zakupiono również część sprzętu. W najbliższych dniach podpisana zostanie stosowna umowa odśnieżania